- Матеріали, що оприлюднені на стрічці агентства «Укрінформ» у 2017 році
- Матеріали, що оприлюднені на стрічці агентства «Укрінформ» у 2016 році
- Матеріали, що оприлюднені на стрічці агентства «Укрінформ» у 2015 році
- Матеріали, що оприлюднені на стрічці агентства «Укрінформ» у 2014 році
- Матеріали, що оприлюднені на стрічці агентства «Укрінформ» у 2013 році
- Матеріали, що оприлюднені на стрічці агентства «Укрінформ» у 2012 році
- Матеріали, що оприлюднені на стрічці агентства «Укрінформ» у 2011 році
28.12.2012 Урядова “гаряча лінія” допомагає безробітним стати до роботи
21.12.2012 Архіви допомагають громадянам – Урядовий контактний центр
14.12.2012 Підприємцям потрібні роз’яснення норм законодавства у сфері малого бізнесу – Урядовий контактний центр
07.12.2012 Урядова телефонна “гаряча лінія” плідно співпрацює з працівниками ОВС – Урядовий контактний центр
23.11.2012 Українці скаржаться на зарплату й умови праці – Урядовий контактний центр
16.11.2012 Громадян турбують питання пенсійного забезпечення – Урядовий контактний центр
02.11.2012 Державний акт на земельну ділянку отримано завдяки урядовій телефонній «гарячій лінії»
26.10.2012 Влаштувати дитину до дитсадка допомагає урядова “гаряча лінія”
12.10.2012 Українці скаржаться урядовій “гарячій лінії” на антисанітарію в магазинах і кафе
05.10.2012 Вирішити проблеми і підтримати працівників освіти допомагає урядова телефонна “гаряча лінія”
28.09.2012 Вразливим верствам населення надається адресна соціальна допомога – Урядовий контактний центр
24.09.2012 Уряд створює умови для будівництва нового житла – Урядовий контактний центр
14.09.2012 Як отримати довгоочікувану “тисячу” – роз’яснює урядова телефонна “гаряча лінія”
07.09.2012 До роз’яснень людям щодо умов отримання доступного житла долучилась урядова телефонна «гаряча лінія»
03.09.2012 Підручники за свій рахунок, брак місць у гуртожитках – звернення на урядову «гарячу лінію»
27.08.2012 Що хвилює абітурієнтів – Урядовий контактний центр
17.08.2012 Держмитслужба ламає бюрократичні бар’єри – Урядовий контактний центр
10.08.2012 Відпочинок дітей – у полі зору урядової «гарячої лінії»
03.08.2012 Урядовий контактний центр допомагає громадянам розширити телевізійний горизонт
31.07.2012 Урядовий контактний центр: Вирішенню екологічних проблем – належну увагу
23.07.2012 Зарплата – за допомогою урядової телефонної «гарячої лінії»
13.07.2012 Урядова телефонна «гаряча лінія» допомогла молодим людям
06.07.2012 «Гаряча лінія» допомогла військовослужбовцю отримати роботу, а дитині-інваліду – візок
22.06.2012 Українці звертаються на урядову «гарячу лінію» навіть з проханням про медичну допомогу
15.06.2012 Проблема отримання житла залишається актуальною для абонентів урядової «гарячої лінії»
07.06.2012 Кожне десяте звернення громадян на урядову «гарячу лінію» стосувалося пенсійного забезпечення
01.06.2012 Трубка урядової «гарячої лінії» продовжує залишатися «гарячою»…
28.05.2012 Громадян найбільше турбують питання соціального захисту – Урядовий контактний центр
18.05.2012 Актуальними для громадян залишаються питання пенсійного забезпечення – Урядовий контакт-центр
11.05.2012 Громадяни пропонують зміни до порядку виплат вкладникам Ощадбанку СРСР – Урядовий контактний центр
04.05.2012 Актуальною для громадян залишається виплата компенсації за вкладами Ощадбанку СРСР
28.04.2012 Актуальними для громадян залишаються питання виплати компенсації за вкладами в Ощадбанку СРСР
23.04.2012 Людей найбільше хвилюють проблеми ЖКГ та соціального захисту населення – Урядовий контактний центр
13.04.2012 Українців найбільше цікавлять виплати вкладникам Ощадбанку – Урядовий контактний центр
04.04.2012 Протягом тижня органами виконавчої влади опрацьовано понад 4 тис. звернень, що надійшли на урядову телефонну “гарячу лінію”
26.03.2012 Кількість звернень на урядову «гарячу лінію» щодо пенcій зросла за тиждень у півтора раза
19.03.2012 Понад 5,5 тис. підприємців за тиждень звернулися на урядову “гарячу лінію”
10.03.2012 Протягом тижня органами виконавчої влади опрацьовано 5379 звернень
03.03.2012 Влада тримає на особливому контролі 145 термінових звернень громадян – Урядовий контактний центр
24.02.2012 Споживачі частіше зверталися на телефонну «гарячу лінію» щодо житлово-комунальних тарифів
09.02.2012 Урядова «гаряча лінія» допомагає зігрітися українцям
27.01.2012 Українці скаржаться на роботу комунальників частіше – Урядовий контактний центр
20.01.2012 Люди скаржаться на перебої з постачання комунальних послуг – Урядовий контактний центр
13.01.2012 Людей хвилюють пільгові ліки, благоустрій і транспорт – Урядовий контактний центр
06.01.2012 «Гаряча ліня» допомогла інваліду з Чернівецької області отримати безкоштовний візок