З усіх регіонів України та із–за її меж на урядову «гарячу лінію», функціонування якої забезпечує Урядовий контактний центр (Центр), надійшло 108 640 звернень, у тому числі електронних – 5 044 (отриманих через Урядовий портал – 1 044 та через веб-сайт Центру – 4 000). На 46 653 звернення (42,9 %), що не потребували розгляду в органах виконавчої влади, працівники Центру надали заявникам роз’яснення щодо норм законодавства, а також необхідну довідкову інформацію.
У липні, через проблеми зі своєчасною виплатою пенсійного забезпечення громадянам, у тому числі вимушеним переселенцям з Донецької та Луганської областей, та нововведення, пов’язані з отриманням житлової субсидії, збільшилася питома вага звернень з питань соціального спрямування. Як наслідок, Центр посилив інформаційно-роз’яснювальну складову своєї діяльності, про що свідчить зростання майже на 80 % кількості наданих заявникам консультацій, роз’яснень та довідкової інформації з питань, пов’язаних із пенсійним забезпеченням.
Громадяни критично оцінюють підвищення комунальних тарифів та оплати за житлово-комунальні послуги, що не позначилося на належному обслуговуванні житлового фонду, на якості надання послуг, передусім централізованого водо- та електропостачання.
Актуальною для заявників темою залишається провадження медичної реформи, зокрема стосовно процедури вибору та підписання декларації з лікарем, який надає первинну медичну допомогу, та щодо реалізації урядової програми «Доступні ліки».
61 987 звернень були надіслані на розглядорганам виконавчої влади і Секретаріату Кабінету Міністрів (57,1 % від загальної кількості). Найбільш актуальними для заявників, які потребували предметного розгляду їх звернень органами влади, були питання: соціального захисту населення (13 348, або 21,5 %), комунального господарства (10 959, або 17,7 %), пенсійного забезпечення (8 618, або 13,9 %), діяльності посадових, службових осіб (3 782, або 6,1 %), будівництва та благоустрою (2 642, або 4,3%), охорони здоров’я (2 307, або 3,7 %).
Найчастіше, у розрахунку на 10 тисяч населення, зверталися (за середнього показника по Україні 12,8 звернення) жителі м. Києва (36,6), Дніпропетровської (28,5), Херсонської (18,3), Харківської (16,7) областей та найменше – Закарпатської (4,8), Тернопільської (5,1), Волинської (5,4) областей.
За сприяння у вирішенні порушених питань заявниками висловлено 374 подяки на адресу посадових осіб органів державної влади та працівників Центру.