Питання реформи системи екстреної медичної допомоги обговорили під час семінарського заняття в Урядовому контактному центрі 6 березня цього року.
У заході взяли участь працівники Центру та представники Міністерства охорони здоров’я: державні експерти експертної групи з питань надання екстреної медичної допомоги Директорату медичних послуг МОЗ Павло Груленко та Павло Хочай.
Виконуючий обов’язки директора Урядового контактного центру Олена Антоненко на початку семінару зазначила, що реформа екстреної медичної допомоги, мета якої покращити її якість і надійність, тривалий і складний процес. Вона підкреслила, що є ціла низка проблем, які виникають у громадян у процесі виклику та під час отримання екстреної медичної допомоги, про що свідчать звернення на урядову «гарячу лінію».
Відбулося обговорення впровадження реформи, зокрема, які зміни чекають на громадян після остаточного її впровадження. Експерти МОЗ надали фахову інформацію на найбільш поширені питання, що порушують заявники у зверненнях на урядову «гарячу лінію». Серед них – у чому різниця між екстреною та невідкладною медичною допомогою; підстави для відмови у виїзді карети швидкої допомоги; чи будуть виділятися кошти для покращення матеріально-технічного обладнання автомобілів швидкої медичної допомоги; яким чином і де саме отримуватимуть медичну допомогу мешканці сіл з невеликою кількістю населення.
Як запевнила керівник Центру Олена Антоненко, фахівці урядової «гарячої лінії» і надалі братимуть активну участь у консультуванні громадян під час реалізації медичної реформи.

Олена Антоненко та державні експерти Директорату медичних послуг МОЗ
